Ekspert SEO

Ekspert SEO i jego miejsce w Twoim projekcie: główną funkcją każdej strony internetowej jest przyciągnięcie docelowych klientów i rozpoznanie marki w sieci. Wielu właścicieli firm uważa, że ​​decydującą rolę w tej kwestii odgrywa układ strony i przejrzysta hierarchia sekcji. Ale zwykle to nie wystarczy. Eksperci SEO podpowiadają, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu nowej strony internetowej.

Miejsce eksperta SEO w Twoim projekcie

Wyobraź sobie, że Twoja firma to zespół Formuły 1, a Twoim zadaniem jest wygrywanie wyścigów. Jeśli liderem jest tutaj kierowca, to ekspertem SEO jest mechanik, którego zadaniem jest dbanie o sprawność auta. Jeśli Twój samochód ma koło zamachowe, Twoje osiągi raczej nie będą wysokie, a jednocześnie nawet doskonały samochód Cię nie przekona, jeśli nie wciśniesz gazu i nie wykonasz niezbędnych manewrów. To samo dotyczy biznesu internetowego, nie ma niezoptymalizowanych stron na górze wyników wyszukiwania, ale nawet doskonała optymalizacja nie gwarantuje sukcesu Twojego projektu. SEO to pozycjonowanie strony internetowej pod kątem wyszukiwarek. Oznacza to, że SEO może pomóc botom w indeksowaniu Twojej witryny. Nie więcej i nie mniej. Błędem byłoby powierzenie prowadzenia samochodu mechanikowi i odmawianie jego usług.

Kim są eksperci SEO?

Eksperci SEO badają i analizują, co jest popularne, a co nie, w celu opracowania i wdrożenia strategii, które mogą poprawić wyniki wyszukiwania. Ogólnie rzecz biorąc, jego celem jest przyciągnięcie jak największego ruchu do Twojej witryny za pomocą słów kluczowych i motywów słów kluczowych, aby poprawić wrażenia użytkownika i spełnić zalecenia wyszukiwarek. Jednak wyszukiwarki ciągle się zmieniają. Eksperci SEO muszą nadążać za duchem czasu.

Praca eksperta SEO nie ogranicza się do kilku ustawień strony i kilku linków rozsianych po całym Internecie. Zamiast tego musi być czujny, stale monitorować wyżej wymienione trendy i znajdować nowe sposoby na maksymalizację ruchu na stronie. SEO wymaga zrozumienia tych czynników i wdrożenia odpowiednich strategii. Jednak wraz ze zmianami wyszukiwarek SEO nie zawsze może polegać na starych metodach i praktykach. Współcześni eksperci to coś więcej niż tylko programy do obsługi słów kluczowych.

Specjaliści SEO nie wyświetlają płatnych reklam w Google, zamiast tego wykonują tę pracę na stronie i poza nią, więc nie musisz płacić ogromnej kwoty za reklamy. Tacy eksperci zapewniają bezpłatny (organiczny) ruch do Twojej witryny, a tym samym do Twojej aplikacji i sprzedaży bez żadnych kosztów. Specjalista SEO może zoptymalizować nie tylko wyniki wyszukiwania Twojej witryny, ale także koszty płatnej reklamy. Im lepszy i bardziej profesjonalny jest taki ekspert, tym mniej zapłacisz za płatny ruch (reklamę) na swojej stronie. Oczywiście TOP jest gwarantowane w wynikach wyszukiwania słów kluczowych Twojej witryny.

Jaka jest różnica między dobrym ekspertem SEO?

  • Analizuj pozycję firmy w wyszukiwarkach, przeprowadzaj audyty stron internetowych, sprawdzaj doświadczenia konkurencji. Zoptymalizuj swoją witrynę na podstawie wyników.
  • Śledź aktualizacje algorytmów wyszukiwarek. Boty wyszukiwania stale się poprawiają, a osobom z zewnątrz trudno za nimi nadążyć.
  • Napisz artykuł z myślą o tych algorytmach, a artykuł jest wyjątkowy. Dopasowuj słowa kluczowe do tekstu mądrze i naturalnie, a nie mechanicznie. Dostosuj swoją witrynę, aby uwzględniała strony z treścią w indeksach wyszukiwania, a nie strony techniczne lub bezużyteczne.
  • Spraw, aby strona była bardziej przyjazna dla użytkownika. Poznaj zasady dobrego interfejsu i zrozum podstawy użyteczności. Działa nie tylko z tekstem i kodem, ale także ze zdjęciami.

Inwestowanie w SEO to inwestycja długoterminowa

Stworzenie nowej strony internetowej to dla każdej firmy trudna i długotrwała faza. Zazwyczaj przygotowanie strony internetowej bez zaangażowania specjalisty SEO to zadanie programistów i projektantów, którzy odpowiadają za funkcjonalność strony, implementację blokad technicznych oraz wygląd i działanie. Takie strony mogą zawierać błędy, które są niewidoczne dla dużej liczby użytkowników i programistów, ale są brane pod uwagę w rankingach wyszukiwarek. Ponadto strona nie zawiera powiązanych słów kluczowych, które zależą od rdzenia semantycznego.

Ekspert SEO
Ekspert SEO

Semantyczny dobór słów jest podstawą przyszłych stron. Bez wybrania słów kluczowych nie da się ocenić potrzeb Twojej niszy, częstotliwości słów kluczowych, wybrać odpowiedniego tytułu i przepisać odpowiednie metatagi dla przyszłych stron. Wybierając rdzeń semantyczny samodzielnie, bez udziału eksperta SEO, właścicielom firm brakuje dużej liczby odmian słów kluczowych, niewłaściwie je grupują i nie uzyskują właściwych wyników.

W efekcie traci się czas, ruch nie rośnie, a w organicznych wynikach wyszukiwania nie ma klientów. Musimy znaleźć ekspertów, naprawić błędy, przeprojektować strukturę i ponownie zapłacić deweloperom, menedżerom treści i innym ekspertom. Dlatego tak ważne jest skontaktowanie się z ekspertem SEO na etapie tworzenia witryny, aby zaoszczędzić budżet, czas i wysiłek. Taktownie zajmuje się problemami i etapami pracy według priorytetów.

Poprawienie cudzych błędów jest często trudniejsze i bardziej czasochłonne niż zaczynanie od zera. Polecamy skontaktowanie się ze specjalistą SEO, który pozwoli przygotować zoptymalizowaną treść w tym samym czasie co rozwój strony, co przełoży się na szybsze efekty w postaci leadów na Twojej stronie poprzez dalszą promocję SEO.